Elektronisk nyhedsbrev, Mai-brit Lange, håndsrækning, administrativ assistent, personlig assistent, Marketing-afdeling, planlægning af møder, booking af rejser

Mere tid til at videreudvikle din forretning

Du kender det, flere og flere arbejdsopgaver kommer hele tiden til, og du har svært ved at følge med og gøre noget ved dem i samme takt, som de finder vej til dit skrivebord. En del af de opgaver tager garanteret fokus væk fra det, du virkelig brænder for – nemlig at bevare overblikket og videreudvikle din forretning, så den fortsat forbliver konkurrencedygtig og relevant for dine nuværende samt potentielle fremtidige kunder.

Jeg tænker selvfølgelig på tidsrøverne; de administrative opgaver og mindre projekter. De er tidskrævende, og ofte forsøger du endda at skubbe dem fra dig, fordi der altid lige er noget, som er lidt vigtigere, og som du har mere lyst til at lave.
Udfordringen er bare, at når overblikket forsvinder, indfinder følelsen af kontroltab sig på et tidspunkt.

Få mulighed for at prioritere din dag anderledes, få mere overskud og energi til de opgaver, der skal sikre din indtjening nu og på længere sigt. Hvorfor dog ikke lade en administrativ koordinator varetage nogle af de trivielle opgaver for dig, så du kan tage styringen og koncentrere dig om helhjertet at drive din virksomhed, så den er klar til at møde morgendagens udfordringer?

Jeg brænder nemlig for at organisere og udføre administrative opgaver, hvor mit arbejde gør en synlig forskel for den, jeg arbejder for. Min mangeårige erfaring fra en marketing-afdeling vil ofte skinne igennem på den måde, som jeg løser en opgave, ligesom jeg altid går meget struktureret til værks.

Personlig assistent

Hvad kan jeg så hjælpe med?

Alt efter dit behov, så kan det være opgaver som:
  • planlægning og afholdelse af møder og seminarer
  • være koordinator på dine marketing-initiativer
  • vedligeholdelse af hjemmeside, virksomhedspræsentationer, adresselister, proces- og produktbeskrivelser
  • korrekturlæsning og kvalitetssikring af materiale
  • koordinere input og færdiggøre elektronisk nyhedsbrev
  • kundeopfølgning efter køb
  • indhente tilbud
  • booking af rejser
  • posthåndtering – såvel elektronisk som fysisk samt telefonpasning

Jeg brænder for at organisere og udføre administrative opgaver

Håndsrækning, personlig sekretær, Tovholder, Event-koordinator, Administrativ assistent

Forslag til, hvordan vi samarbejder

På et møde introducerer du den eller de opgaver, du ønsker hjælp til, og vi kigger på det arbejde, du hidtil har lavet eller har gang i, så vi får afdækket opgavens omfang.

På den baggrund udarbejder jeg en plan, som vi sammen gennemgår, og du godkender. Samtidig aftaler vi også, hvordan du løbende kan følge med, hvor langt jeg er, så du hele tiden bevarer overblikket og føler dig tryg, selvom du ikke sidder med alle detaljerne.

Få mere frihed til at lave mere af det, du brænder for, og lad mig være tovholder på en eller flere af dine administrative opgaver!

Mulighederne er mange, men ét er sikkert, du betaler kun for den tid, jeg bruger på din opgave.

Mulighederne er mange, men ét er sikkert, du betaler kun for den tid, jeg bruger på din opgave.

Menu