Håndsrækning, personlig sekretær, Tovholder, Event-koordinator, Administrativ assistent

Slip for al besværet selv, og lad mig om planlægningen

Hvis du blot én gang har stået for planlægning og gennemførelse af et kundearrangement i dit firma, så ved du at ’the devil is in the details’, og at det er tidskrævende at holde styr på alle detaljer for at sikre afholdelse af en succesfuld event. Tid, som du egentlig ikke har, da dagen er fuld af dine normale arbejdsopgaver, som hele tiden presser sig ind øverst på listen over gøremål.

Eller interesserer det dig slet ikke at være detaljeorienteret, fordi du hellere vil være involveret på et helt overordnet niveau, fremfor at arbejde dig igennem en lang huskeliste.

Slip for al besværet selv, og lad i stedet mig hjælpe med at afholde dit arrangement –  enten på firmaadressen eller ude i byen. Betragt mig som en ekstra medarbejder, et sæt ekstra hænder, der kun fokuserer på dit arrangement, ligesom du kun betaler for den tid, jeg bruger på din opgave.

Uanset om det er et arrangement for få eller mange, så er arbejdsmængden langt hen ad vejen den samme. Events kommer i mange forklædninger, nogle mere tidskrævende end andre – og bare for at nævne nogle få:

  • morgen- eller gå-hjem-møde
  • seminar
  • opbygning af messestand
  • deltagelse i en konference
  • reception
  • firmasammenkomster
  • webinar

Betragt mig som en ekstra medarbejder, et sæt ekstra hænder, der kun fokuserer på dit arrangement

Event-koordinator

Jeg har en struktureret tilgang til forberedelserne af dit arrangement, og jeg interesserer mig for detaljerne.

Når du engagerer mig til at hjælpe med din event, så kan jeg påtage mig følgende opgaver:

  • udarbejdelse af opgaveplan med klarhed over ansvarsområder og målsætning
  • samarbejde med relevante interessenter om indhold, målgruppe og materialer
  • holde dig løbende opdateret, så du ved, hvor langt vi er i planlægningen
  • håndtering af tilmeldinger
  • kontakt til afholdelsessted og eventbureau
  • kommunikation til deltagere og talere, samt briefing af firmaets medarbejdere
  • koordination af logistik i forhold til deltagere, talere, program, forplejning og materialer
  • opbygning af stand
  • budgetstyring herunder budgetlægning, indhentning af tilbud og budgetopfølgning
  • sikre at vi sammen får lavet en afsluttende evaluering af arrangementet herunder ’nåede vi vores opsatte mål’?

Slip for al besværet selv, og lad i stedet mig hjælpe med at afholde dit arrangement

Slip for al besværet selv, og lad i stedet mig hjælpe med at afholde dit arrangement

Forslag til, hvordan vi samarbejder

Vi holder et møde om dit arrangement, hvor du deler dine ønsker til opgaven og forventede resultater, og vi bliver enige om rammerne, samt om eksterne specialister er nødvendige for at sikre kvaliteten af eventen.

På den baggrund udarbejder jeg en plan og mit forventede tidsforbrug på opgaven, som vi sammen gennemgår, og du godkender.

Samtidig aftaler vi også, hvordan du løbende kan følge med, hvor langt jeg er, så du hele tiden bevarer overblikket og føler dig tryg, selvom du ikke sidder med alle detaljerne. Hvis du ønsker det, sidder jeg gerne i dit firma, mens vi forbereder dit arrangement.

Hold fokus på din forretning, og lad mig være tovholder på dit næste arrangement og tage mig af detaljerne!

Menu

Så har du helt sikkert brug for min opskrift på, hvordan du planlægger det perfekte arrangement.

Opskriften er inddelt i 6 områder - lige fra spørgsmål du bør stille dig selv i planlægningsfasen, over til tjekliste og skemaer. Det er alt sammen elementer, som hjælper dig sikkert igennem arbejdet med at planlægge din næste event og forbedrer chancen for, at den bliver en succes!

Samtidig takker du også ja til at modtage mit lejlighedsvise nyhedsbrev med gratis tips og gode råd, som kan hjælpe dig i hverdagen. Du kan altid framelde dig igen.
Denne information bliver ikke delt med andre.